måndag, februari 26, 2007

Bilder från resan till och i Spanien

Nu kommer lite bilder här från spanien!! Jag kommer försöka skriva lite mer imorgon och lägga upp lite mer bilder då, nu måste jag ta mig hem eftersom klockan är mycket!!! kram

Innan vi åkte till flygplatsen "mellanlandade" vi på fields i Danmark (ett stort varuhus). Vi förstod oss inte på hur vi skulle komma ut från parkeringen, här väntar jag och pappa på mamma medan hon e inne och frågar hur vi ska göra.

Tåkigt väder, snart blir det snöstorm.

I bilen väntandes på mamma.

Detta var mitt riktmärke för att på enklast sätt hitta till Kristians lägenhet.. Tack så jättemycket Kristian för att jag fick låna ditt rum under de första dagarna!!!!!!!!!

Efter att ha gått mycket och letat rum så ser fötterna hemska ut!!!

Inga kommentarer: