tisdag, februari 27, 2007

Nu ska vi se om jag kan skriva lite om tiden jag har haft här!!

Det hela började med att jag flög till spanien förra onsdagen. Kristan (VD:n på GW BCN) skulle åka till Sverige och vara där just då jag kom så jag fick låna hans rum medan jag letade ett eget. På onsdagkvällen när jag kom hit till spanien åkte jag först till lägenheten där jag träffade Kristians rumskompis Thomas. Thomas var jätte schysst och hängde med mig och tittade på ett rum till mig redan samma kväll.

Dagen därpå stack jag till jobbet, satt hela dagen och tittade efter rum och en kille här på jobbet, Kalle, hjälpte mig. Jag fick inbokat att kolla på tre lägenheter, men såg bara två, för när vi skulle kolla på den ena så bestämde vi oss för att gå. det var mycket längre än vad vi trodde och när vi äntligen hittade rätt väg så var vägen avstängd från det ena hållet så om vi skulle hitta rätt husnummer hade vi varit tvugna att gå runt ett helt kvarter. Därför gick vi till närmsta tunnelbanstation, som var rätt så långt ifrån och åkte ock tittade på nästa lägenhet istället.

I fredags stack jag själv och kollade på tre lägenheter och i lördags tskulle jag titta på 4, jag hade hunnit med tre när jg fick ett sms att jag hade fått en av lägenheterna som jag kollade på i fredes. Var jätteglad!!!!!! Bor med en liten familj i ett område som heter poble sec, familjen består av 4 personer Ória som är 24 år, Oscar som är 35 år och Oscars två barn Flor och Mattias som båda är i tonåren. Jag flyttade in på Söndageftermiddagen.

På lördagkvällen var det fest med Erotiskt tema.... Först hade vi förfest hemma hos några på jobbet sedan stack vi till festen, det var några tjejer som fylle år som hade festen och som hade valt temat, men det där med erotiskt vet jag ine om man såg särskillt tydligt :) men kul var det iaf.... Fler bilder kommer bla från denna fest och på mitt rum!!! Kram Linn

Inga kommentarer: